Συνεδρίες συμβουλευτικής σε λογιστικά & φοροτεχνικά ζητήματα

Ποια η φορολογία των εταιριών με μη κερδοσκοπικό σκοπό; Τι πρέπει να προσέχω στην τήρηση βιβλίων; Τι απαιτήσεις έχει η οικονομική διαχείριση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων;

Η Quantum ειδικεύεται σε θέματα όπως: σύσταση επιχειρήσεων, Τήρηση λογιστικών βιβλίων Β’ & Γ’ κατηγορίας, Φοροτεχνική συμβουλευτική & υποστήριξη φυσικών & νομικών προσώπων, Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, Φορολογικά θέματα κατοίκων εξωτερικού.

Πού και πότε
Η συμβουλευτική διεξάγεται στον συνεργατικό χώρο του Social Dynamo (Σεράφειο δήμου Αθηναίων, Πειραιώς & Πέτρου Ράλλη, 2ος όροφος, στάση μετρό Κεραμεικός) την Τρίτη 18 Ιουνίου, 16.00-18.00.

Πώς θα κλείσετε ραντεβού

  1. Για να κλείσετε ραντεβού συμπληρώστε τη σχετική φόρμα.
  2. Στο πεδίο «Σύντομη περιγραφή φορέα» παρακαλούμε παραθέστε τα συγκεκριμένα ερωτήματα που θέλετε να απευθύνετε στους συνεργάτες μας, προκειμένου να είναι έγκυρο το αίτημά σας. ***ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα συγκεκριμένα ερωτήματα είναι απαραίτητα για να γίνει δεκτό το αίτημά σας.*** 
  3. Σε περίπτωση που χρειάζεται υποστηρικτικό υλικό για την προετοιμασία συνεδριών (π.χ. καταστατικό), μπορείτε να μας το αποστείλετε στο [email protected].  Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 3428087.

Λίγα λόγια για την Quantum

Η Quantum Business & IT Solutions ξεκίνησε το 2013 από το Γιώργο Κοσνετζώφ και την Αναστασία Χαλκίδου ως συνέχεια της δεκαετούς επαγγελματικής τους πορείας στους τομείς της πληροφορικής και της λογιστικής, αντίστοιχα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Βασικός στόχος μας είναι να στηρίξουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και να γίνουμε πολύτιμος σύμμαχος των πελατών μας, τόσο στη διάρκεια υλοποίησης των έργων τους όσο και στη μετέπειτα λειτουργία τους. Η pro bono συμβουλευτική στα νέα εγχειρήματα όπως αυτά που υποστηρίζει η πρωτοβουλία Social Dynamo, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας της Quantum και φυσική συνέπεια της δέσμευσής μας για ανταγωνιστικότητα, καινοτομία και εξωστρέφεια.