Οδηγίες Χρήσης

 

1. How do I navigate the Platform?

 

a. Members Page: The “MEMBERS” page displays general information about the organizations that have registered on the platform. At the bottom of the page are displayed the Services and Actions implemented or planned respectively by each body.

b. Services Page: on the “SERVICES” page are the Services provided by all registered members, which the user can search by filters but also by map.

c. Activities Page: on the “ACTIVITIES” page are Activities organized by the registered members in the next period, which the user can search based on filters.

d. Support Page: on the “SUPPORT” page, all open requests for support to and from registered members are posted.

e. Toolkit page: on the “TOOLKIT” page, look for useful publications from our network of members and collaborators such as surveys, guides and information material. Send your material here: [email protected]

The ACCMR platform is available in Greek and English. You can set the user language by selecting at the top right next to the user icon.


2. To whom is it addressed?

 

a. To all bodies that provide services and / or organize actions for the benefit of immigrants and refugees and their staff (local and international NGOs, International Organizations, informal groups – citizen groups, immigrant and refugee communities, local government bodies / services and .a.).

b. To private sector actors who want to support services and activities.

c. To individuals who want to support services and activities.

Note: The platform is not directly aimed at beneficiaries and therefore, the information posted should be aimed primarily at facilitating other bodies to refer their beneficiaries.


3. Why become a member?

 

By uploading  services and activities on the platform, you contribute:

a. To facilitate the exchange of information and available resources between stakeholders.

b. In the mapping – recording of services and activities in the neighborhoods of Athens.

c. Facilitate the link between those who provide services and organize actions for the benefit of migrants and refugees and those who want to support these actions.

.


4. In what capacity can I become a member?

 

a. If you are an organization: Members of the ACCMR platform may be local and international NGOs, international organizations, immigrant and refugee communities, citizen groups, agencies / municipal services, companies wishing to support corporate social responsibility organizations, foundations and other bodies supporting initiatives to improve living conditions and the integration of migrants and refugees.

These bodies can be registered in the capacity an Organization. Once registered, they can upload Services and Activities to the platform. Stakeholders can also support other stakeholders in implementing their initiatives through the support tool.

b. If you are an individual: Individuals can become members of the platform as Individuals by registering in their personal capacity. Private supporters do not have a visible profile on the “Platform Members” page of www.accmr.gr. Depending on whether they have chosen to receive messages from members of the ACCMR platform seeking support, they will be notified when a registered entity wishes to request support.


5. How do I become a member?

 

 α. Στο menu που εμφανίζεται στην κεντρική σελίδα πάνω δεξιά, πατάτε “Εγγραφή μελων” και οδηγείστε στην επιλογή  είδους χρήστη.

β. Μόλις καταχωρίσετε το είδος χρήστη, θα οδηγηθείτε στην φόρμα εγγραφής.

Σημείωση: Το κείμενο περιγραφής του χρήστη δεν είναι το σημείο που αναφέρετε τις υπηρεσίες που παρέχετε στον προσφυγικό και μεταναστευτικό πληθυσμό. Αυτό θα γίνει σε δεύτερο στάδιο “ανεβάζοντας” τις υπηρεσίες σας μέσω ειδικής φόρμας.

γ. Αφού καταχωρίσετε τα στοιχεία του Φορέα σας, θα λάβετε μήνυμα στο e-mail χρήστη με τίτλο: “Εγγραφή στην πλατφόρμα ACCMR & Επαλήθευση του email σας “.

δ. Μόλις ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας από τον διαχειριστή της πλατφόρμας, θα λάβετε μήνυμα στο e-mail χρήστη του φορέα σας/username σας με τίτλο: Your account at ACCMR is now active .

ε. Είτε εγγραφείτε ως Φορέας είτε ως Ιδιώτης, μπορείτε στη συνέχεια μέσα από την επιλογή “Το προφίλ μου” να επεξεργάζεστε τα στοιχεία εγγραφής σας, στα ελληνικά και στα αγγλικά.


6. Τι είναι το e-mail εγγραφής και ο Υπεύθυνος/οι Επικοινωνίας;

 

α. Ο κάθε Φορέας – Μέλος στην πλατφόρμα έχει ένα μοναδικό e-mail εγγραφής/e-mail χρήστη, το οποίο είναι υπεύθυνος να δώσει στο άτομο ή στα άτομα που θα ανεβάζουν και θα διαχειρίζονται τις σχετικές με τις υπηρεσίες και δράσεις του Φορέα πληροφορίες στην πλατφόρμα.

β. Στο e-mail εγγραφής του, ο Φορέας δέχεται αυτοματοποιημένα μηνύματα από το [email protected] σχετικά με τη δραστηριότητά του στην πλατφόρμα, π.χ. μήνυμα ότι η υπηρεσία ή η δράση του έχει καταχωριστεί προς. Προτείνεται το συγκεκριμένο e-mail να είναι ένα κεντρικό mail του φορέα ώστε να διασφαλίζεται η πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο το άτομο που διαχειρίζεται τον λογαριασμό αδυνατεί να λαμβάνει τα μηνύματα.

γ. Ο Υπεύθυνος/οι Επικοινωνίας που ορίζει ο κάθε φορέας στη φόρμα εγγραφής, θα είναι το άτομο/τα άτομα με τα οποία το ACCMR θα επικοινωνεί σχετικά με την πλατφόρμα.

δ. Τα μέλη που εγγράφονται ως Ιδιώτες στο accmr.gr, δέχονται επίσης αυτοματοποιημένα μηνύματα στο e-mail εγγραφής τους από το [email protected].


7. Έκανα εγγραφή. Ποιο το επόμενο βήμα;

 

Μετά την εγγραφή σας πρέπει οπωσδήποτε να καταχωρίσετε τις υπηρεσίες που προσφέρει ο φορέας σας στον προσφυγικό και μεταναστευτικό πληθυσμό.

Μην περιγράφετε τις υπηρεσίες στο κείμενο του προφίλ του φορέα σας, καθώς δεν θα είναι αναζητήσιμες. Η αναζήτηση υπηρεσιών εμφανίζει μονο όσες υπηρεσίες έχουν καταχωριστεί στην σχετική φόρμα.


8. Πώς καταχωρίζω και επεξεργάζομαι τις Υπηρεσίες και τις Δράσεις;

 

α. Μόλις εγκριθεί ο λογαριασμός του μέλους από τον διαχειριστή της πλατφόρμας, ο εγγεγραμμένος φορέας μπορεί να καταχωρίσει υπηρεσίες και δράσεις καθώς και να τις επεξεργαστεί μέσα από το μενού επιλογών στην άνω δεξιά πλευρά τις σελίδας.

Τόσο οι νέες καταχωρίσεις οσο και οι τροποποιήσεις σε ήδη υπάρχουσες καταχωρίσεις, εγκρίνονται και ενεργοποιούνται από τον διαχειριστή της πλατφόρμας.

β. Οι οργανώσεις καλούνται να ανεβάζουν τις υπηρεσίες, τις δράσεις τους μία φορά και κατά προτίμηση και στις δύο γλώσσες.

γ. Πρόκειται για μια συμμετοχικη πλατφόρμα και για αυτό η επιτυχία της εξαρτάται από την επικαιροποίηση υπηρεσιών και δράσεων από τα μέλη της, μέσω της δυνατότητας επεξεργασίας.


9. Σε τι διαφοροποιούνται oι Υπηρεσίες από τις Δράσεις;

 

α. Υπηρεσίες: υπηρεσίες που παρέχονται επί ένα συνεχές χρονικό διάστημα και απευθύνονται σε μετανάστες και πρόσφυγες με στόχο την κάλυψη αναγκών τους στους τομείς της υγείας, της εκπαίδευσης, της νομικής υποστήριξης, της στέγασης και της πρόσβασης στην αγορά εργασίας κ.α.

β. Δράσεις: μεμονωμένες ή επαναλαμβανόμενες πρωτοβουλίες μικρής διάρκειας, όπως σεμινάρια και εκδηλώσεις που προγραμματίζονται από οργανώσεις και φορείς και απευθύνονται στο ευρύ κοινό.


10. Τι είναι οι Δομές;

 

Αν παρέχετε πολλές υπηρεσίες  σε ένα κέντρο ημέρας, πολυιατρείο ή πολυχώρο, μπορείτε να δημιουργήσετε μια δομή ώστε να μην χρειάζεται να επαναλαμβάνετε τα ίδια στοιχεία κατά την επαναλαμβανόμενη καταχώριση των υπηρεσιών σας.


11. Στην καινούργια πλατφόρμα, πού πήγαν τα “Open Calls”;

 

Αν θέλετε να απευθύνετε ανοιχτό κάλεσμα συμμετοχής προς ιδιώτες ή άλλους φορείς, σε πρωτοβουλίες σας όπως έρευνες, εργαστήρια, εκδηλώσεις, που αφορούν την υποστήριξη και την ένταξη των μεταναστών και των προσφύγων μπορέιτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία  “ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ” ή να μας στείλετε υλικό για να το δημοσιεύσουμε στην κατηγορία “ΝΕΑ”.


12. Ποιες ακόμα νέες λειτουργίες έχουν προστεθεί στην καινούργια πλατφόρμα;

 

Κατά την καταχώριση υπηρεσιών μπορείτε πλέον:

α. Να δηλώσετε υπηρεσίες που δεν λειτουργούν σε συγκεκριμένη διεύθυνση.

β. Να δηλώσετε σε εμάς τη διεύθυνση λειτουργίας μιας υπηρεσίας αλλά να αποκρύψετε τη διεύθυνση λειτουργίας στο δημόσιο τμήμα της σελιδας.

γ. Να δηλώσετε μια υπηρεσία αλλά να μας ζητήσετε να μη τη δημοσιεύσουμε στο σύνολό της.

δ. Να δηλώσετε τη δυναμικότητα εξυπηρέτισης της υπηρεσίας.

ε. Να δηλώσετε τη δυναμικότητα σε διερμηνείς ανά υπηρεσία.

 

Κατά την αναζήτηση υπηρεσιών και δράσεων μπορείτε πλέον:

Να αναζητείτε και με βάση την ομάδα πληθυσμού που αφορά η υπηρεσία, τη γλώσσα εξυπηρέτησης, το δημοτικό διαμέρισμα, το είδος φορέα κ.α.


13. Ποιες ευκαιρίες διασύνδεσης αποκτώ;

 

Μία σημαντική δυνατότητα που προσφέρει η πλατφόρμα του ACCMR είναι η διασύνδεση με ιδιώτες εταιρίες και άλλους φορείς, που έχουν εγγραφεί και έχουν αποδεχθεί την λήψη αιτημάτων υποστήριξης. Επίσης, οι ίδιοι οι φορείς έχουν τη δυνατότητα να γίνουν υποστηρικτές άλλων φορέων και να ανταλλάξουν τεχνογνωσία και ανθρώπινο δυναμικό.


14. Συνεργασία με το refugee.info

 

Η πλατφόρμα χαρτογράφησης υπηρεσιών www.refugee.info είναι μια πρωτοβουλία των ΜΚΟ International Rescue Committee και Merci Corps και απευθύνεται σε πρόσφυγες και μετανάστες, με διαθέσιμες πληροφορίες σε αγγλικά, αραβικά, ούρντου, γαλλικά και φαρσί. Στη φόρμα καταχώρισης υπηρεσιών, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να επιλέξουν αν θέλουν να επικοινωνήσει μαζί τους η ομάδα του refugee.info ώστε να ανέβουν και εκεί οι υπηρεσίες τους.


15. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την ηλεκτρονική πλατφόρμα του ACCMR αν ανήκω στο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου Αθηναίων;

 

Η πλατφόρμα του ACCMR αποτελεί πολύτιμο εργαλείο άντλησης πληροφορίας και γνώσης σχετικά με τις προτεραιότητες των φορέων, οργανώσεων και ομάδων ενεργών πολιτών της Αθήνας. Μέσα από τη δραστηριότητά τους, αναδεικνύουν τις ανάγκες και υποδεικνύουν λύσεις για μια πολυσυλλεκτική και βιώσιμη πόλη.

Οι επιμέρους αντιδημαρχίες, διευθύνσεις και υπηρεσίες μπορούν να αξιοποιούν τη δυνατότητα ανάρτησης υπηρεσιών τους ώστε να συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά με φορείς και οργανώσεις. Επίσης, μπορούν να αξιοποιούν το εργαλείο υποστήριξης για να προσκαλούν σε συμμετοχή τις δυνάμεις της Κοινωνίας των Πολιτών οι οποίες μπορούν να συνεργαστούν μαζί τους συμμετέχοντας ενεργά ή προτείνοντας λύσεις.

This site is registered on wpml.org as a development site.