Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Live A Legacy, που υλοποιείται κάθε χρόνο από το 2018, για την ενδυνάμωση των γυναικών στο επαγγελματικό περιβάλλον, η Mastercard και το Women On Top, με τη συνεργασία της Focus Bari, διεξήγαγαν, το φθινόπωρο του 2021, μια έρευνα με στόχο:

α. Να συγκεντρώσουν ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία σε σχέση με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην Ελλάδα κατά τα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα
β. Να προτείνουν λύσεις και εργαλεία για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων

Τόσο το ποσοτικό όσο και το ποιοτικό κομμάτι της έρευνας εστίασε σε γυναίκες 22-35 ετών από όλη την Ελλάδα, απόφοιτες ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ ή με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, οι οποίες βρίσκονταν στα πρώτα βήματα της επαγγελματικής τους ζωής.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ