Το σύνδρομο της επαγγελματικής εξουθένωσης (burn out) εμφανίζεται χωρίς διακρίσεις στα στελέχη και τους εθελοντές των ΜΚΟ!

Πώς μπορούμε να το αναγνωρίσουμε όταν συμβαίνει; Πότε το εργασιακό άγχος γίνεται burn out; Τι μέτρα πρέπει να πάρουμε για την πρόληψη και την αντιμετώπισή του; Τα μέτρα αφορούν την οργάνωση ή τα άτομα; Κινδυνεύουν και οι εθελοντές από το burn out; Βασικά ερωτήματα που θα απαντήσουμε μαζί με όσους συμμετάσχουν!

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις πραγματικές διαστάσεις του Burn Out και να μάθουν τρόπους να οργανώνουν αποτελεσματικότερα τόσο τις ομάδες τους όσο και τις διαδικασίες τους.

Ετσι, μέσα από μελέτες περίπτωσης (case studies) και ασκήσεις με βιωματικό και διαδραστικό τρόπο οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να:

Κατανοήσουν την έννοια του εργασιακού άγχους και του burn out
Διακρίνουν τα συμπτώματα του εργασιακού άγχους και του burn out
Εντοπίσουν τις διαφορές μεταξύ επαγγελματικού άγχους και του burn out
Μάθουν πώς να αντιμετωπίσουν ένα άτομο (εργαζόμενο ή εθελοντή) που πραγματικά εμφανίζει burn out
Σχεδιάζουν διαδικασίες στη λειτουργία τους που να προλαμβάνουν το burn out
Το εργαστήριο απευθύνεται σε άτομα και ομάδες (ΜΚΟ και άτυπες) που θέλουν να μάθουν τι πραγματικά σημαίνει burn out, πώς μπορούν να το προλαμβάνουν αλλά και πώς να το αντιμετωπίζουν όταν συμβαίνει στους εργαζόμενους ή στους εθελοντές τους. Προτεραιότητα θα δοθεί σε εκπροσώπους οργανισμών και ομάδων που εργάζονται στους τομείς του προσφυγικού, αλλά και σε άτομα που ασχολούνται με τη διοίκηση των οργανισμών.

Πού και πότε:
Το σεμινάριο διεξάγεται στον συνεργατικό χώρο του Social Dynamo, στο Σεράφειο δήμου Αθηναίων (Πειραιώς & Πέτρου Ράλλη, 2ος όροφος, στάση μετρό Κεραμεικός/Πετράλωνα), την Τρίτη 28 Ιανουρίου, 9.30 – 17.00. Η συμμετοχή σε αυτό είναι δωρεάν.

Πώς μπορώ να συμμετάσχω:
Για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο, συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας θα γίνει το συντομότερο δυνατό. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 3428087.

Λίγα λόγια για την εισηγήτρια

Η Ελισάβετ Γεωργίου εξειδικεύεται στη διαχείριση επαγγελματικών & προσωπικών κρίσεων και μεταβάσεων (απόλυση, πένθος, διαζύγιο,ασθένεια, burn out) καθώς και στην προώθηση της ψυχικής υγείας και του Ευ Ζην μέσω εταιρικών προγραμμάτων Ευεξίας και προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Εχει εμπειρία 20 ετών ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα ανάπτυξης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και παράλληλη εμπειρία 12 ετών ως ψυχοθεραπεύτρια. Από τον Ιανουάριο του 2010 ίδρυσε και διευθύνει, το Κέντρο Be Yourself (www.be-yourself.gr) όπου παρέχει υπηρεσίες Συμβουλευτικής, Coaching, Mentoring, Εκπαίδευσης και Ψυχοθεραπείας, ατομικά ή ομαδικά, σε ιδιώτες, επιχειρήσεις, MKO και άλλους εκπαιδευτικούς οργανισμούς.

Είναι κάτοχος Πτυχίου Ψυχολογίας (Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών), Μεταπτυχιακού Τίτλου Οργανωτικής & Οικονομικής Ψυχολογίας (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Διπλώματος Personal & Executive Positivity Coaching (Positivity Coaching Academy), έχει 4ετή ειδική εκπαίδευση στην ψυχοθεραπεία Gestalt (Gestalt Foundation) και πιστοποίηση Εκπαιδευτή Ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ).

Συνεργάζεται με το Social Dynamo ως μέντορας προσφέροντας τις γνώσεις και την εμπειρία της σε ομάδες που θέλουν στήριξη στην επικοινωνία και την επίλυση συγκρούσεων μεταξύ των μελών τους, στη διαχείριση των εθελοντών τους, στην αναπροσαρμογή της οργανωτικής τους δομής καθώς και στη διαχείριση διαφόρων οργανωσιακών αλλαγών, μεταβάσεων και κρίσεων.



Παρακαλώ συνδεθείτε για να καταχωρίσετε open call